Julafton

Idag har det varit en bra dag :)

Vi har:

Tagit det lugnt och fixat oss



Såhär så jag ut dagen till ära

Jag och pappa har varit ut på uppdrag

Fikat



Mamma hade bakat drömmar, saffransbutterkaka, bullar och mjuk pepparkaka

Tittat på tv

Ätit julmiddag



Massa gott :)

Öppnat julklappar



Mina klappar :)



Mina öppnade klappar :)



Min julklapp från Levi


Jag fick:
  • 5 filmer
  • 2 cd-skivor
  • Ett in-ear headset till mobilen
  • 2 Sims-spel
  • En bok
  • En trådlös mini-mus till laptopen
  • Choklad
  • Te-set för en
  • Trivial Pursuit
  • 500 kr
  • En shoppingdag med pappa

Nu är mycket av dagen över, men inte helt! :) Trevligt med julafton med nära och kära ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0