Min 5-årspresent från Levi ♥

Igår så bytte jag och Levi 5-årspresenter.

Detta var min:


Det är en tavla, med en bild av mig på ljuslådefilm. Filmen ligger mellan två glasskivor som är monterade i en ram och så är det ljusslingor bakom som lyser upp bilden.
Bilden har Levi ritat själv i Photoshop, så han har inte bara redigerat en färdig bild :D Han är duktig han! Han har dessutom snickrat ihop och målat ramen och fixat ihop allt själv ;)

Jag är mycket nöjd ^^ Tack älskling! ♥
Nu funderar jag bara på vart jag ska sätta upp den... ;)

Kommentarer
Postat av: Arbetaren

Det var så lite så! Jag fick ju superfina bilder av dig också!<3

2010-12-25 @ 19:00:48
Postat av: Moster

Kanon snyggt å läckert

2010-12-26 @ 13:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0