Min dag i listform

Idag så har jag:
  • Tittat på luciatåget på SLU :)
  • Luciafikat
  • Införskaffat Frontline
  • Haft 2 föreläsningar i Statistik
  • Väntat i onödan på läraren i skolan för tentafrågestunden...
  • Skrivit ut en massa statistikmaterial
  • Bjudit Elin på middag :)
  • Fått hjälp av Elin att tvätta/medicinera missarna i öronen
  • Tittat på Biggest Loser-final (Michael vann, inte Daris :/) och Top Model
  • Läst kapitlet för dagens föreläsning i statistikboken
  • Lagt till formlerna från dagens föreläsning i formelbladet



Förra året var vi något fler än i år
-
i år var de runt 10 st


Nu ska jag bada och gå och lägga mig, tidig dag i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0