Nej jag går inte tillbaka idag...

Suck...

Knatade till Ica efter skolan för att handla och tänkte att jag skulle kolla om jag kunde hämta ut ett paket också, som jag visste hade kommit dit, men som jag inte fått någon sms-avi till som jag borde. Jag hade kollat på posten.se och sett att det kommit dit 12.08 igår och det kändes ju mysko.

Frågade i alla fall dem i postutdelningen, men de kunde inte kolla upp paket med "endast" namn, adress, personnummer, leg, info om avsändare etc... Jaha, och varför inte egentligen? Menmen, det kunde de tydligen inte. Så jag knatade hem igen.

När jag kommer hem så ligger det en jädra post-avi i brevlådan >.< Suck, vad trött man blir... Jag skulle ju inte ha någon post.avi! Så nu måste dit igen, typ imorgon eller något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0