Ögon

Nu har jag läst om ögonens uppbyggnad inför dagens ögonövningar.

Nu hade jag tänkt förbereda lite inför morgondagen, då Elin ska passa missarna, fixa med alla papper som ska med idag och imorgon och sortera resten pluggvänligt, för idag och imorgon är sista dagarna med övningar i DOVIS II-kursen. Finally liksom! Äntligen så fylls inte den gigantiska högen på med mer papper...



Vackra kattögon ♥
-
Önskar att mina ögon var lika vackra.
Jag skulle dock inte vilja ha slitslinsen ^^ Det skulle se lite creepy ut ;)

Sedan ska jag äta lunch, utfodra missarna och knata till posten och apoteket innan skolan börjar 13.45. Ska hämta ut en julklapp på posten och köpa öronrengörning till min lilla skitkatt ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0