Räkna, räkna, räkna, julklappar, räkna, räkna...

Ja, det är tufft att trycka in annat i vardagen än den hög av plugg man lever under ^^
Men julklappar måste fixas och just nu är julklappsklurandet igång.

Jag, Johan och pappa är i maskopi och funderar ut en plan. Ska prata mer med dem senare ;) Det blir nog bra, vi har lite på g. Så då kanske mammas julklappar blir fixade snart ;)
Jag har i alla fall skaffat 2 till pappa och 2 till Levi.
Då är det Johan som är mest akut... Johan vad vill du ha? Jag behöver en lista! :D
Det är lite brist på idéer eftersom jag inte har någon aning alls om vad lillebror vill ha, mer än massa skivor, men då är det bra om jag vet vilka han vill ha ;)

Men nu så ska jag återgå till räknandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0