Småbarn?

Just nu kan man tro att jag har småbarn...

De låter mig inte sova på morgonen. Imorse vaknade jag innan 5 och fick inte somna om på hela tiden fram tills 8 då jag egentligen skulle vaknat och gått upp.

Jag har skaffat bebistandborstar.



Köpte Tristans idag och Theo har haft den blå/gröna ett tag

Jag fixar och trixar med mat och min minsta vill ha mat hela tiden.

Den minsta har kämpat med dålig mage.

Den lilla har nu fått kli i öronen :/ Inte bra när man precis läst om öronskabb, otit och foderallergi >.<
Får se om det går över och det endast är mami som är nojig för att hon lärt sig en massa nytt, eller om Blå stjärnan får sig ett besök...

Jag har skaffat en bok som jag ska skriva ner allt om missarna i, så jag t.ex. kommer ihåg att borsta tänderna




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0