Värdelöst!

Halebop feldebiterade ju mig förra månaden och då fick jag betala för mycket, men jag skulle få tillbaka det nästa månad, alltså denna månad. Ja, då drog de först av förra månadens räkning på det först och så skulle de skicka en "check" för resterande 46 kronor. Visst tänkte jag, det blir väl bra...

Men vet ni vad kruxet är då? Det kostar fucking 25 kronor att lösa in den!!! J***a puckon!
Hade de istället låtit mig få dra av det på mina räkningar hade jag ju fått tillbaka mina felbetalda pengar, men istället så förlorar jag 25 kr på skiten!

Gah, så värdelöst!

Nu ska jag gå och begrava mig i DOVIS-papper istället, inte för att det är roligare utan för att jag måste... Har redan tråkat mig ett tag med statistik men statistikboken är helt värdelös den med! Den gör ju inte som vår lärare, så den är ju inte till någon vidare nytta >.< För gör man enligt den så skulle inte hon tycka att det är rätt utfört... Så den är helt enkelt värdelös...

Kommentarer
Postat av: Halebop

Hej!



Sandra heter jag och arbetar på Halebop.



Skicka tillbaka utbetalningskortet till oss och ange till vilket konto pengarna ska sättas in på samt i vilken bank kontot finns.



TeliaSonera Sverige AB

Depositioner/Återbetalningar

Box 17842

11894 Stockholm



Du kan på så vis få pengarna på ditt konto direkt.



Mvh Sandra

2010-12-15 @ 13:09:05
URL: http://www.halebop.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0