Vårdplaner

Nu har jag mailat mina vårdplaner till Monika.

Det känns skönt att bli av med dem och inte behöva tänka på dem under jullovet. Jullovet får bli till endast statistiken istället ;)

Min framsidebild till vårdplanen för den inappetenta katten
-
Lilla inappetenta Aliette från praktiken på Stockholms katthem


Nu hoppas jag bara att jag får mig en 4:a på dem (man kan få 3:a eller 4:a), så att jag kan få en 4:a eller 5:a totalt, beroende på vad jag får på tentan. Jag satsar ju alltid allt och gör mitt bästa, och så får man hoppas att det räcker ;) Det är svårt när man inte får så mycket vägledning... Men jag kan inte göra det på något annat sätt än det sättet jag tror att det ska göras på.

Nu ska jag diska och sedan ska jag titta på Göta Kanal på Tv4+ ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0