"Varmt"

Just nu är det runt minus en grad bara :) Och förut idag var det nästan nere på noll ^^

Jag hoppas det håller i sig så min önskning om inte alltför kallt på torsdag går i uppfyllelse. För på torsdag ska vi på studiebesök i Halmstad och det innebär att vi ska åka härifrån klockan 06.00, vilket i sin tur innebär att man måste knata till bussen vid 5.30 ungefär. Är det då minus sjutton, som det varit under veckan, är det inte särskilt mysigt... Det skulle vara bra mysigare med runt nollan ^^ Så jag tycker det kan hålla i sig, eller i alla fall återkomma en sådan här värmebölja, tills på torsdag ^^
Så ser då alltså min väderbeställning ut ;) Tack på förhand kung Bore!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan kika gärna in hos mig och ställ en fråga till örebros näst största bloggerska! frågestunden avslutas ikväll 22:00, så skynda in!:)

2010-12-05 @ 18:45:15
URL: http://kriistiinjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0