Vit bil = svår att hitta i snön

Var ut till bilen och skulle felsöka och tänkte att jag skulle gräva fram den lite granna också.

Sagt och gjort, jag körde ut den från parkeringsplatsen (lite svårt utan sikt i fram- och bakruta, men det gick) och började skrapa och borsta. Tog sedan en liten sväng för att tina den lite till och allt gick bra.

Sedan när jag skulle parkera gick det inte lika bra. Gjorde som vanligt och körde in och skulle backa ut igen för att sedan köra in helt rakt, men jag fick vänta med att köra ut igen för att det kom en liten asiatska. Då dog bilen. Såg hur varvräknaren gick ner på ca 500 varv och sedan dog den... Jäkla människa och vara i vägen tänkte jag! Försökte i alla fall starta igen när hon var förbi och då startade den, om än motvilligt. Jag backade ut, den dog, jag startade igen och körde in, den dog... Sedan ville den inte mer. Tur att jag i alla fall stod på platsen då :/
Felsökte sedan, hittade inget nytt och gick in.

Dumma bil att vara kinkig.
Bara den startar och fungerar som den ska den 22/12 då jag SKA hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0