YES!!

Wihoo!
Ulrika (kursansvarig för DOVIS II) har svarat på lite frågor om tentan och nu har högen av material att läsa krympt något!! :D
SÅ NAJS!!

Då är det i alla fall lite mindre, det hade dock varit skönt att veta det från start så man inte lagt så mycket tid på en del saker som vi då inte ska ha på tentan. Bland annat så svarade hon på en fråga nu som hon inte svarade på förut när jag frågade samma sak... Men sak samma, vi slipper en hel del nu ^^ De där jäkla exotiska djurens kroppstemperaturer ska ut ur mitt huvud och ersättas med annan info känner jag!

SÅ GLAD!! Det är en stor lättnad att det i alla fall blev något som togs bort i denna monsterkurs!



Så här glad är jag nu ^^
-
Smeyes! Som Tyra alltid säger ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0