Dagen idag

Idag så har jag och Theo varit på Brogården mellan 9 & 15 :)
Theo var först PBL-katt, sedan vaktkatt (tyckte hon själv alltså) och sedan försöksdjur när jag och Malin bandagerade.
Kerstin blev imponerad av min misse, som efter att missnöjt blivit bandagerad 2 gånger (men ändock blivit bandagerad, vilket annars brukar behövas sedering till på katt) somnade/slumrade till/vilade, så vi kunde lägga 2 bandage samtidigt ^^ Min lilla bebis var duktig :) Fast hon är liten och energisk!

Sedan så var jag & Sandra hem till mig och skrev färdigt vår presentation & sammanfattning om det lilla krypet...
Sedan så har jag tittat på Biggest Loser & 2 inrednings-/husbyggarprogram + gjort en mall för PBL:en, skrivit stödord inför redovisningen, läst igenom häftet inför övningarna på djursjukhuset och skrivit ut saker. Och ätit middag förstås, som ni sett redan :)

Men nu ska jag gå och sova, ska vara på djursjukhuset klockan 8 imorgon med Sandra :)
Får hoppas att det går bra och är intressant!

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0