Den oregerliga manen min

Ett inlägg om mig själv, och inte om Theo, blir det idag ;)

Idag är en ganska bra hårdag (det är väl typiskt att dessa inträffar när man inte ska röra sig ute bland annat folk...)

Min oregerliga man, som egentligen inte är en frisyr, var ganska fin idag, tyckte jag själv i alla fall ^^.
Såklart så blir det inte lika fint på bild som jag tyckte att det egentligen var, men så är det. Ja och med tanke på att min egentligen lila/vit-randiga tröja ser mer blå/vit-randig ut på bilderna så är det väl inte så konstigt att man ser annorlunda ut på bild och i verkligheten...


(Skulle dock vilja slippa vara så blek! Jag vill vara solbränd...)

Rätt fint tyckte jag det var i alla fall, och längre har det blivit ^^ Det är bra. Tyckte bara att det kunde komma in i en växtperiod och bara växa decimetervis, ner till på ryggen någonstans ^^ Och så kunde det bara ändra stil helt och bli sådär supervackert utan att man behövde anstränga sig... Men det lär ju inte hända ^^ tyvärr ;)

Funderar fortfarande på om jag ska skaffa lugg igen eller inte... Jag vet ju hur lång tid det skulle ta för den att växa ut igen om jag inte blir nöjd. Fast jag tror nog att det skulle passa bättre till glasögonen om jag hade lugg. Och jag tycker egentligen inte att min panna är gjord för att synas så mycket som den gör nu^^ Fast jag kanske vill ha lugg för att jag inte tycker om min panna och inte för att jag egentligen vill ha lugg... eller?

Intresseklubben antecknar känner jag ;) Haha.


Kan inte riktigt bestämma mig...
Jag skulle vilja ha en sådan här lugg:



Eller en sådan här:



Man kan säga vad man vill om henne och hennes liv/karriär/sångröst, men jag tycker hon såg bra ut på bilderna ovan.

Men då är den stora frågan: Exakt hur mycket arbete låg bakom den där frisyren?
Och går den att hålla snygg en hel dag?
Och är den irriterande och petar en i ögonen hela tiden?

Ja, jag är lat när det gäller att fixa mig, jag kör hellre på naturlig skönhet och hoppas varje dag på att jag har ngåon gnutta utav det ^^ Annars är det too bad för dem som måste se mig ;) Haha, skämt åsido.
Nee men jag känner mig inte bekväm i en massa (eller ens lite smink) då jag inte är van och typ smetar ut det, sedan tror jag faktiskt att jag är lite allergisk mot det, då jag får så ont i ögonen/huvudet ibland när jag har det på mig och oftast efter jag tagit bort det.
Och så gillar jag inte att ha en massa klet/spray eller dylikt i håret... Jag gillar inte när det är strävt, tjorvigt eller inte går att dra händerna igenom. Skulle vilja ha naturlig volym utan att det såg ut som clown-krull.

Aja, nog om mitt hårproblem som de flesta nu antagligen skippat att läsa om ^^
Skulle bara vilja ställa en sista fråga innan jag lägger ner den här disskussionen...





Vad tycker ni, borde jag ha lugg eller inte?

Kommentarer
Postat av: Kammen

Jag tycker att du passar väldigt bra i båda, men just nu så föredrar jag dig i håret som du har nu! Fast du är väldigt söt i lugg! :)



<3

2010-02-08 @ 17:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0