Haha!! Skrattretande...

"I Skara kan du festa som en prinsessa varje helg. Skaras nattliv bjuder på något för de flesta. Stämningen är garanterat party året om även om sommar och lönehelg givetvis gör sitt för utelivet. Nedan ser du några av alla heta uteställen, nattklubbar och barer i Skara."


Hittade beskrivningen ovan på nätet och jag kan säga såhär:

Jag tror det först när jag ser det!

Förutsättningarna är inte de bästa för att detta ovan ska stämma... Olins är nedstängt tills typ mars och sedan finns det typ endast två andra ställen... Andra som besökt dessa ställen var inte så imponerade, så jag tvivlar på att jag skulle vara det.

 

Hade lust att göra mig fin och gå ut, men jag vet inte...



Kommentarer
Postat av: Anna

Vi får gå ut när Olins öppnar igen i mars :)

2010-02-27 @ 15:59:01
Postat av: Loiis

HAHA! Var hittade du den beskrivningen?? :D Jag håller med dig: tror det först när jag ser det. Men det är klart att vi ska ut och svira lite... det blir vi och alla raggarkillar ;)

2010-02-27 @ 17:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0