Hemliga "gäster"

Usch... Jag hatar när man vet att det varit någon i ens lägenhet medan man varit ute! Även fast man vet om att de ska komma någon gång, så är det jobbigt. Särskilt när de stökar ner i mitt badrum! Typ inte spolar ordentligt efter sig när de lånar toaletten och lämnar svarta fläckar i handfatet efter att de tvättat händerna...

USCH!

Vad är det med hantverkare och att inte städa efter sig!? Är det för mycket begärt att de lämnar lägenheten som den såg ut när de kom!?

Suck!

Aja, var på djursjukhuset på smådjursrond i morse och kikade runt. Fick se hur det såg ut där på Blå stjärnan och så. Såg även en jättefin misse där som jag gärna hade haft i min ägo, men helst minus sjukdomen/skadan ;) Mycket fin :D

Och nu ska jag väl plugga lite, alltid finns det något att läsa ;)

Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0