Min första lista

Tänkte att jag skulle försöka mig på min första lista ^^

Vilken svordom använder du mest? Jäkla/jäklar (om det räknas)
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Hmm... 07.45 oftast
Var köper du dina matvaror ifrån? Willys, Ica och Coop
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Jadu, är inte bra på nåt utav dem ^^
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En häst! COMEDY!!!
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Nee
När var senast någon stötte på dig? Haha, fattade aldrig om den konstiga killen i skolan gjorde det, i sådana fall i fredags, annars vet jag inte ^^
Vad åt du till middag senast? Vegoschnitzel med ris & majonnäs
Kan du vissla? Ja, skulle jag säga, nej, skulle Levi säga ;) Så det beror på vem man frågar...
Tittade du på tecknat när du var liten? Självklart. Diverse Disney-filmer är fortfarande favoriter
Äger du några popband t-shirts? Yes ^^ En Westlife-konserttröja
När flög du senast? Mars/april? förra året (Dublin)
Pratar du några andra språk? Engelska, om det räknas (& pyttelite spanska efter 7 års undervisning)
Har du gråtit offentligt? Ja säkert
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Yes
Vad har du med dig in på bion? Godis/pocorn/chips & läsk
Vad har du för väder? Grått & trist, typ töväder
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Svenska :) Med bästa läraren Börje Boltenstål!
När sov du senast på golvet? Direkt på golvet eller på en madrass på golvet? Direkt på golvet har jag nog aldrig sovit, men på en madrass på golvet sov jag förra helgen ;)
Vilken är din favorit drink? Dricker inte drinkar
Gillar du din boendesituation? Gillar min lägenhet, den kunde dock varit belägen på annan ort ;)
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Det beror på hur jag vaknar... Men gärna 8 i alla fall
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Njae, ibland
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Nope ^^ Good girl
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 20... Slut på tonåren
Tror du på liv på andra planeter? Ja, det gör jag nog, det känns för otroligt att det inte skulle skapats liv på någon annan planet än vår
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Att det snart är över och att jag bara behöver klara mig igenom det så är det över sedan
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Ja, kanske, har ju hoppat Bungey-jump så ^^ Varför inte?
Tycker du om att krama folk? Beror på ^^
Äger du en digitalkamera? Yes, en Fuji Finepix
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Hermione Granger, eller Emma Watson då alltså...
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Ja!
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej
Är du mörkrädd? Beror på hur mörkt det är och vart man är
Tre saker du alltid har med dig? Mobil, nycklar och plånbok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0