Onsdag

Idag har jag inget schemalagt, bara att tvätt, som jag började med för 40 min och som kommer att ta lååång tid idag, med tanke på att bara en maskin funkar :( Alltså kommer inte allt hinna bli torrt innan 17, då jag måste utrymma tvättstugan.

Aja... Var till Ica och hämtade ut mitt paket från Ellos ^^ Mina converse är såå snygga ;p



Och såhär ser min Converse-låda ut nu:



Ett par fodrade i mocka
Ett par vanliga enfärgade
Ett par replikor med klack
Ett par vanliga med flames

Skulle dock gärna ha fler ;)

Menmen, nu måste jag springa ner i tvättstugan!
Bye!

Kommentarer
Postat av: becc

Ser mycket stabilt ut! Du gör mig stolt, nu spelar vi lätt i samma converseliga:D

2010-02-04 @ 10:30:21
URL: http://lithander.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0