Redovisningen är över ^^

Ja nu idag så har vi redovisat Toxoplasmos-arbetet, och det är skönt att ha det gjort!

Efter att jag kom hem så har jag bäddat rent, sorterat tvätten inför imorrn, pluggat, suttit vid datan och tittat på tv. Såg på House som jag brukar på tisdagar och det är extra roligt nu när man förstår mycket fler termer :)

T.ex. så var felet på dagens patient att hon hade en Persisterande Ductus Arteriosus ^^ Och jag vet ju vad det är :P T.o.m. innan de förklarade det ;) Och jag märkte även att jag förstod en hel del andra termer också, som jag lärt mig den senaste tiden. Kul, kul ;p

Men nu så ska jag gå och fixa mig och lägga mig. Jag kanske läser lite, men sedan är det dags att sussa.

Gonatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0