Säby Gård med omnejd

Jag saknar stallet och allt fint på Järvafältet :) Särskilt som det är på sommaren...
Här kommer lite bilder, som alla är tagna av Levi (förutom den sista bilden, som mamma tagit), med antingen hans systemkamera eller min mobilkamera ^^



Baksidan av stora stallet



Insidan av lilla stallet (en del i alla fall)



Stora ridhuset



Favorit i repris - Jag tycker den är så vacker ♥
Lilla & stora stallets kortsidor
På vänster sida: privathästarnas hagar
Till höger: ridskolans tyskhästars hagar




Framsidan av stora ridhuset
och
Jag & Felicia III - favoritponnyn, & ex-sköthästen, min




Ko-ängen
Jag & Comedy-älsklingen


Kan ni förstå att jag saknar det?
Det är så fint på sommaren, särskilt om man får se det från hästryggen ^^

Nu ska jag återgå till PBL'n som jag hunnit en bra bit på nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0