Sommarjobb?

Ja man kan ju undra om man får något sommarjobb :/
Jag har i alla fall mailat till en del djursjukhus/-kliniker i Stockholmsområdet och såhär ser det ut just nu på sommarjobbsfronten:


  • Rinkeby djurklinik - Ej svarat
  • Albano djursjukhus - Ej svarat
  • Roslagstulls djurklinik - Ej svarat
  • Västerorts djursjukhus - Ej svarat
  • Spånga-Sundy veterinärmottagning - Ej svarat
  • Upplands Väsby veterinärmottagning - Ej svarat
  • Djurakuten - Sagt att jag ska höra av mig efter påsk, då de vet mer om sommaren
  • Södra djursjukhuset - Tyvärr...
  • Hästsjukhuset Solvalla - Tog tyvärr ej in sommarpersonal då hela team semestrar samtidigt
Får försöka klura på om det finns något annat djur-relaterat jobb att söka till sommaren ifall ingen av dessa nappar... Hunddagis eller liknande hade ju varit kul, med de brukar inte ta in sommarjobbare utan enbart Prao-barn (under resten av året) och typ volontärer... Men jag kan ju alltid kolla.

Nu ska jag leta vidare efter möjliga sommarjobb.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0