Tillbaka

Ville bara meddela att jag är tillbaka i Skara igen. Hade inte tid att skriva när jag var hemma ^^ Hade så mycket kul att jag göra.

Orkar inte skriva något långt, så det blir en sammanfattning:
  • Fixat & storstädat vårat badrum
  • Shoppat & handlat med mamma
  • Hälsat på Becca & Hästarna hennes :) Sov över där och såg Kenny Starfighter
  • Rivit ut mattan ur mammas och pappas sovrum
  • Var till stallet och red älskling <3 Han var lika underbar som alltid!
  • Tittat på Flickan som lekte med elden med Levi
  • Umgåtts med Levi och familjen
  • Spelat bowling med familjen
  • Ätit smörgåstårta
  • Tittat på tv
  • Kört bil ^^
  • Pratat med Selma
  • Gått ut och ätit Alla hjärtans dag-middag med Levi
Nu är det dags för PBL.
Kanske lägger in bilder på vad jag fått/köpt i helgen :)
Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0