Uppdatering - sommarjobb

  • Barkarby hunddagis - Ej svarat
  • Flashdance hundcenter - Ej svarat
  • Bellbreed's hund & kattpensionat - De svarade att jag verkade bra för jobbet, men hade inte lagt upp sommarschemat än, så de skulle höra av sig sen
  • Rinkeby djurklinik - Ej svarat
  • Albano djursjukhus - Ringde upp mig och jag ska på intervju med henne den 17/3 då hon kommer hit på vår arbetslivsdag
  • Roslagstulls djurklinik - Tog tyvärr inte in några sommarvikarier, men ändrade de sig så skulle de höra av sig
  • Västerorts djursjukhus - Ej svarat
  • Spånga-Sundy veterinärmottagning - Ej svarat
  • Upplands Väsby veterinärmottagning - Ej svarat
  • Djurakuten - Sagt att jag ska höra av mig efter påsk, då de vet mer om sommaren
  • Södra djursjukhuset - Tyvärr...
  • Hästsjukhuset Solvalla - Tog tyvärr ej in sommarpersonal då hela team semestrar samtidigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0