Bh:ar & Snygga converse

Har precis varit in på Ellos hemsida och klickat hem några nya Bh:ar, eftersom jag bara har en bra (Tvättmaskinen har till slut förstört hyskorna i den andra som var bra).

Så jag hittade 3 billiga och tänkte att det var bäst att passa på, då de brukar kosta minst 129 kr annars.



49 kr styck




99 kr

Och så hittade jag ett par billiga (för att vara converse) skor på barnavdelningen! Det är bra att ha små fötter ibland :) Vet dock att dessa 36:or antagligen kommer vara liiite stora eftersom jag har 35:or i samma modell annars, och 36:or i mina fodrade vinter-converse. Men det gör inget :) Får väl ta och knyta dem bara ^^ det handlar ju bara om millimetrar.


Antracit-grått är snyggt ^^

Hmm... Undrar vad man ska göra nu?

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0