Hemfärd?

Nu bär det av "hemåt", eller man kanske ska säga "tillbaka till Skara" för jag är väl hemma nu? Mamma & Pappa är och hämtar bilen och sedan ska vi bara slänga in kattburen, matsäcken och deras övernattningsbag så är vi good to go.

Sa hejdå till Levi imorse klockan 8 när han gick till bussen :/ Usch, det är alltid tråkigt att säga hejdå, när allt känns precis som vanligt igen och man har vant sig vid det...

Jag har i alla fall haft ett jättebra lov så här långt och det är inte riktigt slut än. Får ju skjuts och sällskap ner som stannar tills imorgon :) Det är skoj. Då kan vi åka och storhandla också! Det är bra ^^ Då slipper man gå med en massa tunga kassar för en gångs skull!

Nu ska jag ta och leta upp katten som jag tror precis var bakom tv'n och lekte :) Det är bra med en katt som inte är rädd för varken bur eller resa! En som inte fattar att buren = resa kanske man ska säga ;)

Japp. Då blir det "Hejdå Jakobsberg!", och "Hej Skara!" igen då...
I will miss it and everybody here!

Byebye! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0