Ibland lönar det sig att klaga

Igår mailade jag till Emporiolive, som jag beställt min Iphone hos och idag fick jag svar. Ganska snabbt marscherat faktiskt, är lite ovan, de är ju så långsamma annars...

Såhär svarade de i alla fall:
I am so sorry for this delay, we have been with some stock problem. We expect to ship it today or tomorrow and to compensate you we will offer you a bluetooth with it!
Will send you tracking number for your order soon.

We hope this response has sufficiently answered your questions. If not, please do not send another email. Instead, reply to this email or login to your account for a complete archive of all your support request and responses.


Wihoo!! Nu får jag i alla fall någon slags kompensation för att jag fått vänta så länge. Hade jag inte sagt något så hade jag säkert inte fått något, bara vänta ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0