Kort dag i skolan...

Idag har vi fått en uppgift i skolan om radiologi. På schemat såg det ut som vi skulle vara i skolan hela dagen, men jag är redan hemma och har varit det i ca en halvtimma... Mellan 9 & 10 så var jag i skolan och fick instruktioner och diskuterade röntgenbilder med min PBL-grupp. Sedan valde vi att jobba självständigt och maila varandra om vi får problem eller hittar något väldigt bra. Så plugga radiologi är vad jag ska göra nu, svara på instuderingsfrågor och så...

Fick även mina två Iphone-skal idag, från Hong-Kong :/ Långväga leverans liksom! Då fattas bara mitt läderfodral. Har redan packat ner dem så jag kan prova dem när jag kommer hem ^^ Vilket är i morgon kväll! :D

Nu ska jag återgå till arbetet!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0