Lunchrast

Nu sitter jag i skolans bibliotek och har inget speciellt att göra. Hinner inte hem och äta på rasten om jag inte cyklar så jag tog med mig en Varma koppen och 2 clementiner och lassade upp frukost/lunch till missen imorse. Jag hoppas att Theo inte blir allt för missnöjd, men jag tror nog det går bra :) Hon har ju klarat sig förr när det blivit såhär. 

Det är dock inte världens roligaste grej att ha en katt som sprätter en massa sand omkring sig när man har en kattlåda med kant, för då när man inte har någon kant sedan så är det sand överallt i badrummet... Tycker att det snart är dags att sätta den uppe på toaletten, men hon kan ju få vänja sig vid den på golvet någon dag till. Jag tror dock inte att det skulle vara ett sådant stort problem att flytta upp den då hon inte har så mycket emot den, bara att det inte är lika lätt att gräva över (eftersom det är mindre sand). Placeringen av den tror jag faktiskt inte att hon bryr sig om, hon är ju lite udda ^.^

Fick förresten samtal från Fedex vid 9-10 imorse och då så var Fedex-farbrorn på Arlanda och hade fått mitt paket, som han ska leverera till Jakan någon gång idag så mamma kan ta emot den :D Yay! Äntligen!
Jag får ju dock inte leka med den förrän på onsdag kväll, men det gör inte så mycket, bara jag vet att jag ärntligen fått den! Hoppas bara jag får skalen innan dess... Jag vill ju inte använda den utan skal så den får repor... Aja, det löser sig nog!

Nu ska jag springa iväg på toa innan det är dags att bege sig till ATG för nästa del av lektionen i Bilddiagnostik! Vi har på förmiddagen varit på Blå stjärnan och pratat om smådjur och nu på eftermiddagen är det dags för häst.

Ciao! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0