Måndag

Oh yes! Bara tisdag och onsdag-dag kvar ^^ Sedan bär det av hemåt :p
Har idag haft kommunikationslektion på förmiddagen då jag bland annat ritade Sarahs förra kök ^^ Haha :p Jag lovar att det faktiskt var en övning + att jag totalt ignorerade det Anna sa, vilket också var en övning ;) och så fick jag Sarah att rita en månghörning som påminde om ett hus och Louise tolkade hur jag stod ^^ Låter väldigt flummigt, och det var det nog också ;) Men det var kul i alla fall :)

På eftermiddagen var det föreläsning om Bilddiagnostik igen :) En veterinär från Blå stjärnan kom och föreläste för oss. Vi fick även sluta lite tidigare ^^ Uppskattas alltid ;)

Dags att fixa lite middag om en stund, men just nu är jag inte speciellt hungrig.
Ska sitta lite vid datan först.
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0