Monopol, Bowling, Bandagering av missan & Ice Age III ^^

Spelade lite monopol med familjen på eftermiddagen idag. Pappa hamnade i fängelse rekordmånga gånger, mamma och Johan öste på med hus & hotell och jag försökte kryssa obemärkt mellan alla dyra hyror för att inte gå i konkurs ^^ Jag var dock inte närmast undergång utan kom på en solid tredjeplats. Mamma vann :)

Idag har jag även varit och bowlat med Levi & lillebror ^^ Våran bana fick fnatt i slutet och välte alla käglor själv och totaldampade verkligen :p Det var lite oväntat men det såg väldigt roligt ut! Och såklart pga. det (skyller jag på ^^), så gick Levi om mig. I sista kastet! Typiskt! Jag och Lillebror som låg i topp matchen igenom och så drar brorsan ifrån och Levi går om på slutspurten! ^^ Haha, men kul var det. Mötte även en klasskompis från gymnasiet där. Oväntat.

Har också bandagerat lill-missan. Hon var duktig :) Ville helst inte vara med, om hon hade fått bestämma själv, men det fick hon ju inte, så hon låg nästan helt still... Efter att jag sagt till henne ;) Jag försökte dock få henne på bättre humör genom att hon fick lukta och så på allt... Hon luktade dock inte bara på bomullen. Tyvärr! Hon åt även upp en liten remsa som skulle läggas mellan hennes söta tår... Knaskatt. Fort gick det också! Tur att det var en liten bit, för då borde den ju komma ut andra vägen, eftersom hon lyckades med konststycket att hålla den nere fast den ville upp igen ;) Hon är inte riktigt klok helt enkelt... Vet inte riktigt vart hon fått det ifrån! Kan det vara sin fosterfar till Rottweiler? ^^ Snäll & go, men inte alla indianer i kanoten så att säga ^^
Sedan när hon skulle försöka gå på bandaget såg det bara för roligt ut ^^ Hon blev så paff när det inte var som vanligt att hon tippade omkull, och hon gick på det som om det vore ett träben typ :p Sötnosen min. Det gick inte riktigt som hon ville, men jag tog bort det direkt sedan, så hon inte behövde våndas mer ;)

Har söta bilder, men de får jag lägga in när jag kommer till sladden/minneskortsuttaget i Skara

Kollade också på Ice Age III med Levi & pappa och de håller hög klass fortfarande ^^ Jäklar vad rolig den var :p
De är helt enkelt grymma! ♥


Nu ska jag gå och joina resten framför Quantum of solace. Har redan sett den, men ska slö-titta lite ;)

Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0