Nu är katten och jag allena igen...

Nu har mamma & pappa åkt hem och lovet är snart över :(
Fick i alla fall lite fixat nu när pappa bland annat hade med sig borren.

Nyheter i mitt hem:
  • En radio finns nu i köket ^^
  • Jag har tagit ner allt julpynt och satt upp andra gardiner i köket
  • Jag har fått hit 4 korgar i olika storlekar
  • Det sitter nu en kalender i köket, och i vardagsummet
  • Det finns galgar till mina gäster ;)
  • Jag har fått upp hyllan i vardagsrummet
  • Och sist men inte minst... Jag har fått upp min julklapp från Levi på väggen


Så det känns bra i alla fall. Och nu ska jag väl ta och prova mitt nya Sims 3 expansionspaket eller något ;)

Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0