Onsdag ^^

Idag har jag varit i skolan mellan åtta och typ ett. Vi hade en föreläsning om exotiska djur och sedan var det frågestund inför tentan. Efter det gick jag och handlade lite :) Så jag har idag lagat pasta med köttfärssås. Gott.

Jag har även hunnit läsa ett kapitel i anatomiboken, bara ett halvt kapitel kvar nu ;)
Bokade även tid för att tvätta imorgon. Skönt att få tvätta det nya bäddsetet så jag kan prova det :)

Theo var ut på en liten tur också ^^ Mötte Madde i trapphuset och hon undrade vad Theo tyckte om snö, så vi tog ut henne och kollade. Hon tyckte snö var helt okej, men hon var fortfarande rädd för allt som händer utomhus.

Nu ska jag titta lite på tv och läsa det sista inför pluggeriet med Louise & Anna imorgon.
Kram ♥

P.S. Slänger in en bild på min gran-klättrar-katt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0