Puh! Äntligen är det gjort!

Så, nu har jag varit i skolan och skrivit tentan. Så då behöver man inte tänka så mycket mer på den förrän man får tillbaka resultatet, vilket jag hoppas blir bra. Jag skrev på alla frågor och fattade/kunde nästan alla. Frågan är ju bara: om man skrev tillräckligt mycket, skrev det dom ville ha, skrev helt rätt osv. Man kan ju aldrig vara säker på att det gick bra, fast man verkade kunna det. Så det blir bara till att vänta och se ;)

Var även till Brogården och hämtade ut dräkter inför övningarna imorgon & på fredag. Så man få se sådär lite snygg ut... eller nåt! ;)

Nu ska jag betala min räkning för persiennerna (som kom idag! :/), lägga alla anatomi/fysiologi-papper i mappen, skriva lite anteckningar i ett häfte och sedan vet jag inte :)

Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0