Snart så :p

Snart så beger jag mig hemåt över helgen! Får se om jag kommer hem bara, för det stormar nå för jäkligt här!
Det är som en vägg, alldeles grått, det yr snö överallt och det blåser hårt. Får se hur det går med buss och tåg...

Har i alla fall varit i skolan och skött mig och sedan sprang jag och hämtade ut mina böcker :) De var fina, och de tar jag med mig så jag kan plugga.

Måste fixa färdigt och packa in katten och sedan är det bara att dra sig hemåt ^^

Min resa (Om den går som planerat vill säga):
  • Bussen går 17.42 och ska komma till Skövde 18.17.
  • Tåget går därifrån 18.47 och ska komma till Stockholms central 20.50.
  • Pendeln mot Jakobsberg går 20.58 och kommer fram till Jakan 21.17.
  • Hemma!!
C ya! ♥ And wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Planeten

Jag önskar dig lycka till!

Glöm inte att messa när du är hemma så jag vet att du har kommit hem ordentligt! <3

2010-01-27 @ 20:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0