Söndag - typ 3 dagar kvar!

Nu är det typ bara 3 dagar kvar tills jag ger av mig av hemåt på långhelgsledighet! Om det blir som planerat så åker jag hem 17.42 på onsdag och tillbaka igen någon gång under måndagen, för att ha lektion igen tisdag klockan 9.00.

Det kändes som jag nyss var hemma, fast ändå inte... Jag har varit här sedan den 10:e, alltså i 14 dagar, två veckor.

Var det inte nyss jul? :s


Aja, hem ska jag i alla fall och det ska bli skönt ^^ Och så får Theo leka med Selma igen :) Hon kan behöva en lekkamrat ibland, den gamla damen ska få röra på sig helt enkelt!

Men nu måste jag gå och dammsuga upp lite grus i badrummet. Det är som om det dragit fram en ökenstorm där inne... Och den ökenstormen går under smeknamnet Theo.

Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0