Tänk att man börjar bli stor... eller äldre i alla fall, i mitt fall...

Tänk... Jag fyller snart 20! Och som Louise uttryckte det, då är tonåren slut...
Vad hände med dem?
Jag gick ju nyss på Sjöbergska för fasiken! Och körde moppe!
Och så har jag hunnit ta studenten! Och körde bil!
Och nu går jag på universitetet!! Och bor själv!

WHAT!!??

Vart tog all tid vägen...?
Varför måste allt ändras?
Varför måste man växa ifrån varandra?
Varför måste man skiljas och inte ses igen?
Varför måste det gå så fel?
Varför kunde det inte vara som när det var bra?



Sjöbergska



Malin, Isa, Moa, Tina, Jag & Hanna



Och varför var du tvungen att göra som du gjorde?
Jag förstår fortfarande inte...





NT-Gymnasiet



Linda, Fanny & Jag

Började bra, sen vet jag inte när det gick fel...
Förstår inte vad som hände här heller...




SLU

?

När kommer "The group-picture" upp här då tjejer? :)
Minus deppig text under hoppas jag? ;)


Nu ska jag fortsätta lyssna på Spotify och chatta med Levi, som i alla fall funnits för mig genom allt detta ovan och inte svikit mig, och försöka minnas de bra sakerna med glädje, utan att de överskuggas av det dåliga som hänt.
Tar lite ledigt resten av kvällen. Har ju klarat av mina kapitel i anatomiboken, nu väntar bara gemensamt plugg, diskussioner etc. med mina nya vänner :)
Som jag hoppas vill fortsätta vara mina vänner...

Gonatt & Sov så gott sedan ♥

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tycker vi banne mig tar ett kort imorgon som du kan lägga upp här :) och du är förbjuden att lägga in deppig text under den bilden (då kommer min stackars själ aldrig få ro eftersom jag måste hemsöka dig ^^) Men jag förstår hur du menar, ibland önskar jag också att man kunde gå tillbaka till en tid då allt var bra innan saker började krångla till sig :/

Och jo, jag vet att jag vill (och jag är säker på att Louise ock så vill) vara din vän ett riktigt jävla bra tag till :)

2010-01-13 @ 23:01:12
Postat av: becc

ABOOOW

brushan.



Du har ju faktiskt lilla mig också ;) Oturligt nog för dig är jag sådär pinande apsvår att bli av med också, så det är bara att vänja sig att jag sitter på din axel, (själsligt alltså, det vore ju konstigt om jag kroppsligen skulle placera mig där hädanefter. No offence (; ) i tid och otid :D

Förresten vill jag hälsa på så snart som möjligt igen! Och du måste komma och bo i mitt lilla hus på prärien i el Stoccolmo när du är hemma nästa gång ;)

2010-01-14 @ 20:13:44
URL: http://lithander.bloggplatsen.se
Postat av: Loiis

Klart att jag vill vara din kompis längelänge! Jag kan ringa dig en gång i månaden o ropa "kompiiiis!" i luren för att påminna dig ;) O en tjusig gruppbild hade ju också suttit finfint som minne... vi kanske ska anställa Levi as pro-photographer? ;)

2010-01-14 @ 21:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0