Tenta - Husdjurens anatomi & Fysiologi

Tenta imorgon!!
Det ska bli skönt att få den gjord i alla fall ;) Men det känns aldrig kul att sätta sig och koncentrera sig i flera timmar, för att hela ens betyg hänger på just en enda tenta... Ska skriva mellan 9 & 13 enligt schema.
Jag hoppas det går bra, för jag har tränat, och tränat, och åter tränat. Så imorgon ska jag uppmana krafter för att skriva ett bra prov och försöka se till att frammana så mycket inneboende kunskap som möjligt, för jag vet att en hel del saker finns där inne i hjärnan min, innanför Dura mater, arachnoidea och Pia mater ^^, jag måste bara få fram det ordentligt imorgon på provet.

Så därför ska jag nog säga godnatt nu
:) Tänkte plocka fram kläder inför imorgon och fixa. Sedan blir det sängen, förhoppningvis är Theo lugn nu och vill gå och sova med sin matte.

Men innan jag går så vill jag bara visa en bild på mig och missan min, när jag hade lagt bandage på henne ^^



Det är bra när de är små och snälla att ha i knäet ;)


Det är för att bota, ta hand om och hjälpa så fina djur, som bland annat min lilla missa, som jag gör det här, som jag pluggar 3 år på universitetet och bor i Skara. Det är för att djur är vackra både på utsidan och insidan och för att de aldrig dömer någon efter hur de ser ut. Det är för att djur helt enkelt är underbara skapelser, som man inte kan låta bli att älska. Det är därför jag ska gå till skolan imorgon och göra mitt allra bästa, för att jag ska få jobba med dessa underbara varelser en dag inom en ganska snar framtid.

Gonatt & sov så gott nu allihopa!

Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0