The day before d-day ^^

Så, nu kan jag äntligen skriva! Theo har legat på min högerhand/-arm i typ en kvart så det har varit lite svårt att manövrera sig runt på nätet, och än svårare att skriva.
Nu är det i alla fall snart dags att åka hem :p Om ett dygn borde jag ha kommit in genom ytterdörren. SJ-tåget ska komma in till T-centralen ca 20.50 (om det förutspådda snökaoset inte försenar det), så vi får hoppas att jag passar in pendeln bra ^^

Jag kollade förresten upp vart mina böcker är någonstans och DHL sa att de var i Skara ^^ Jag hoppas bara att jag kan hämta ut dem imorgon... Butiken där jag ska hämta dem hade nämligen inbrott igår. Men jag såg igår att böckerna hade fått åka tillbaka till Tibro där en station ligger, och det var väl antagligen för att de var stängda igår pga. inbrottet, och om paketet då levererats till dem idag så borde ju det betyda att de hade öppet idag :)
Hoppas, Hoppas!
Har dock inte fått något meddelande att paketet kommit fram :( Så jag hoppas jag får det imorgon så jag kan hämta ut det efter skolan och få med mig böckerna hem.

Idag har jag även betalat kåravgiften för den här terminen. Hade faktiskt börjat undra när det skulle göras, och vips så får man ett mail :) Så nu ska jag bara maila ordförande för att meddela att jag gjort det ;)

Tänkte även att jag skulle lägga in de sista bilderna (förhoppningsvis!) från min mobil.





Ett sött monster, det är vad hon är!

Nu ska jag fixa lite och sedan blir det sängen :) Vill ju att det ska bli imorgon nu!
Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0