Comedy-foton

Nu har jag fixat med foton på Comedy.
Jag satte in 6 foton från tidigare i sommar i de 6 ramar som jag införskaffade förut idag. Det blev 4 foton ifrån ridhuset när jag sitter till häst och 2 ifrån stallet. Jag kan aldrig få nog med bilder på min finaste orangea vän! Det är dock kanske tyvärr de sista bilderna på oss tillsammans... De är då alltså extra viktiga och värdefulla för mig ♥



Det blev fint tycker jag

Jag tror de ska sättas upp i mitt sovrum i Skara. Det finns ju en del plats att välja på där ;) Det är dessutom väldigt fint och personligt med bilder på väggarna. Jag har tänkt bli bättre på att framkalla bilder och rama in eller sätta in i album.

Jag vill bara inte att vår tid är över vännen...

Kommentarer
Postat av: Anna

Det blir nog fint om du även sätter upp dem på väggen så som du har dem på kortet :)

2010-07-25 @ 17:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0