Femtonde dagen på sommarjobbet

Idag så gick jag med djursjukvårdare Angelica (som har studerat fjärde året till veterinär) och veterinär Anna T. Eftersom Anna T är expert på Ultraljud, och särskilt hjärtundersökningar, så var det mycket just sådant idag. Vi hade det även lugnt en period under dagen så jag och Angelica hann både vika kistor och kragar och göra namnlappar och slänga ut papper och plast.

Idag tog jag även mitt första blodprov! :D
Det gick bra ^^ Det var på en liten tax och jag tog med butterfly ;) Sedan så har jag hjälpt till att hålla, assistera, skrivit ut etiketter, knappat in på ultraljudsmaskinen etc.

Menmen, nu ska jag och mamma gå till centrum och köpa godis till Morden i Midsommer ikväll! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0