Gårdagens & dagens shopping

Igår så var jag och Levi in till stan och sedan till bokoutlet och gick runt lite och jag hittade (som vanligt enligt vissa ^^) en del grejer:

En bärbar högtalare till Iphonen



Jag har letat ett tag efter en bra och billig bärbar högtalare :)
Och igår hittade jag en ;)


En kortärmad tröja



Det är trevligt när alla affärer har rea ^^


En ny bok




Jag har sett filmen, som var grym och böckerna är ju alltid bättre ;)

Så det hoppas jag på.

Jag hittade även en ring till örat (till hålet i det hårda brosket), men den har jag ingen bild på :) Så nu kanske jag kan sova med den i, annars så var den i alla fall bättre än de förra då jag inte kunnat stänga dem själv och det kunde jag med den här. Jag har dessutom letat ett bra tag utan att hitta någon ring som jag varit nöjd med.

Idag så har jag och Levi endast shoppat mat :) Inte särskilt upphetsande, men nödvändigt ^^
Så nu finns det mat för någon dag i alla fall ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0