Movies

Igår så var jag och Levi på bio :)

Vi var ner på Falken bara och såg Eclipse. Den var bra, bättre än 2an, men jag stör mig fortfarande på Kristen Stewart... Hon är inte den jag tycker skulle spela Bella. Hon ser så fruktansvärt korkad ut med den halvöppna munnen hela tiden. Asstörigt! Och Robert Pattinson ser så fruktansvärt plågad ut hela tiden...

Nää, tacka vet jag böckerna ;) De är helt enkelt bäst. Inte för att filmerna inte är bra, de är bara inte super eller något så när lika i klass med böckerna.
Men det var trevligt att gå på bio och få uppleva lite av The Twilight Saga igen.
Ska läsa böckerna på svenska sen igen när jag är i Skara, jag har ju läst dem på engelska redan.

 

Idag så har jag och Levi kollat på Hachiko - a dog's story och den var jättefin!

Den är baserad på en verklig historia och den var verkligen gullig. Djur är verkligen så fruktansvärt goda... Jag vet verkligen varför jag vill jobba med djur! För de förtjänar verkligen det allra bästa och ingenting annat!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0