Sextonde dagen på sommarjobbet

Idag så fick jag gå själv med veterinär Anna T!
Det var schemastrul och vi var en man kort, så Inah som jag skulle gått brevid egentligen var på röntgen istället. Men det gick bra ^^ Det var många "första" idag. Jag gjorde min första inskrivning, mitt första blodtryck och mitt första blodprov på katt och det gick bra :D Sedan så har jag assisterat vid ultraljud, pysslat med HCM-papper, skrivit in i uppgifter i ultraljudsmaskinen, vägt, rakat, kollat chip, fipplat med frankeringsapparaten etc.

Jag är stolt över att det gick bra idag i alla fall :)
Det enda jag fick hjälp med var en ACTH-stimulering, men hälften av den får jag ändå inte göra, så det är ju så som det kommer bli senare under sommaren när jag går själv och måste fråga om hjälp när det är saker jag inte får  eller kan göra. Så idag kändes det bra ^^

Jag fick dock jobba över lite idag, för första gången än så länge ;)

Nu ska jag ta och göra något annat. Ska se om Levi kollat färdigt på tv nu...

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0