Sjuttonde dagen på sommarjobbet

Idag så var jag på akuten med djursjukvårdare Inah och först veterinär Einar och sedan veterinär Frida. Idag var det dock lite kaos så jag kände mig lite malplacerad. Jag fick hjälpa till lite här och där, där det behövdes, men ibland kände man sig mest i vägen... I alla fall då det var riktigt akuta patienter och det var bråttom.

Jag har i alla fall tagit stygn, tempat, vägt, hållt, assisterat vid röntgen, tagit in patienter etc.

Det är skönt att sluta "tidigt" också. Det är bara inte så roligt att gå upp så tidigt, men just nu är det ändå helt ok eftersom man ändå sover så jäkla dåligt då man håller på att svettas ihjäl i sömnen här hemma...

Nu ska jag fixa med lite annat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0