Slut på semestern...

Japp. Nu var det slut på semestern för tillfället... Nu är det jobb i 5 veckor som gäller, sedan är jag lite ledig vecka 33 & 34 innan skolan börjar igen vecka 35.

Det var skönt så länge det varade :) Det kändes som ett vanligt sommarlov för en stund där ♥

Då var det alltså dags att sova också, med tanke på att jag börjar klockan 7.00 imorgon bitti... Usch :/ Not so very nice. Det är inget problem med tiden egentligen, med tanke på att jag vaknar och är pigg flera gånger under natten och vaknar tidigt i alla fall. Det är dock aldrig roligt att vara tvungen att göra något...

Aja, nu ska jag gå och sova i min egen säng - för första gången sedan jag kom hem - och ensam - även det för första gången sedan jag kom hem!



Jag sover helst inte ensam

Levi och missen är bästa sällskapet
-
De sover också gärna tillsammans som man ser på denna bild från i julas;)
(De har t.o.m. lite samma stil ^^)

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0