Tjugoförsta dagen på sommarjobbet

Idag så har jag gått med Anna T igen :) Vi har gjort en massa ultraljud av varierande slag. Jag har dessutom klippt klor, tagit pyttestygn (i rumpan på en katt...), fixat med pass, rakat, vägt, tagit in patienter, tagit blodprov etc.

Det var en ganska hektiskt dag, mycket att göra, men det kändes ändå inte så stressigt, som tur var ;)

Den döda hittekatten som vi fick in i fredags "hittade hem" igår :) Jag blir så glad! För man vill ju att matte/husse ska få veta vad som hänt deras katt, även om det inte är nå kul att den gått vidare :( Tur att jag fick tag i ägaren igår :) För jag skulle själv vilja veta vad som hänt min misse...

Nu är det snart mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0