Tjugosjätte dagen på sommarjobbet

Även idag så var jag med Cissi och idag var det mycket lugnare! De hade inte bokat hela dagen full utan lämnat några hål så vi hann med allt som vi skulle utan supermycket stress.

Så idag har jag tagit in patienter, vägt, tempat, assisterat, hållt patienter vif ultraljudsundersökningar och provtagningar, tagit blodprov etc.

Jag fick dessutom beröm idag ^^ Alltid uppskattat. Cissi tycker att jag är duktig, vilket glädjer mig, plus att en tant tyckte att jag var så "duktig, söt och rar". Att jag var söt påpekade hon några gånger ^^ Tyvärr hjälper det nog mig inte som djursjukvårdare ;) Men det är ju alltid kul att höra.

Nu har jag jobbat 3 av 7 dagar den här veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0