Tjugotredje dagen på sommarjobbet

Idag så gick jag först med Karolina igen, som igår. Och vi hamnade efter direkt... Det var en husse som var krånglig. Bara att prata med honom tog 30 min för Karolina, och då hade jag pratat med honom i ca 10... Och hans tid var 30 min egentligen. Så då hamnade vi efter helt enkelt.

Jag har idag tempat, vägt, rakat (massor på en stackare med eksem på typ hela huvudet, nacken och bogarna), hållt, assisterat, tagit blodprov, fixat med pass, fixat med urinprov (stix och densitet), tagit hand om en avlivning etc.

Det var en stressig dag idag, för det var mycket på akuten sedan på kvällen... Där fick man för att det var så lugnt igår ;)

Men nu är det helg!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0