5 saker ni kanske inte visste om mig

  • Jag lider antagligen av en sorts trichotillomani/-fagi och har gjort sedan typ 6 års ålder
  • Jag har bara varit utomlands en gång, till Irland med klassen förra året
  • De värsta "sjukdomarna" jag haft är vattkoppor, körtelfeber, öroninflammation (x antal gånger!) och skabb
  • Innan jag föddes så fick mamma besked om att jag skulle vara en riktig grönsak, över telefon! Det enda som hände var att jag kom 6 veckor för tidigt, och jag har inte märkt av några tecken på hjärn-/ryggmärgsskada, saknade extremiteter eller andra dylika defekter...
  • Jag hade tandsmycke förut, en liten guldnot som min faster (som är tandhygienist) satte dit. Jag valde att ha den på den högra stora framtanden i överkäken... Bara för att så många som möjligt skulle se den. Den lossnade dock av sig själv efter något år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0