Andra dagen på sommarjobbet

Idag så jobbade jag 9-18 och jag var med en sjukvårdare som heter Pamela och en veterinär som heter Einar. Det gick bra :) Assisterade idag med och fick göra lite mindre avancerade grejer :) Skönt ;) Det var även en veterinärstudent på auskultations-besök idag och gick med oss. Hon var trevlig ^^ Hon hade gått sitt första år hon med ;) Fast hon har ju några fler år kvar än vad jag har.

Jag fick veta att "Välkommen till Albano"-grejen imorgon kväll är flyttade till måndag kväll... Jag som igår ändrade min tid i schemat för den grejens skull... Aja, men det skulle dock vara skönt att ha det gjort ^^

Jag frågade även Johan som fixar schemat om min tid på söndag då jag tagit mig en titt på whiteboard-talan på jobbet och sett att det inte var någon som började så tidigt som 8.00 på söndagar (som det stod att jag skulle börja) och fick då veta att det blivit fel i mitt schema... Vilket i och för sig är skönt, men då är ju Levi uppbokad på annat håll från typ 16.00 lördag till någon gång på eftermiddagen på söndag...
Suck

Nu ska jag gå och bada och sedan ska jag försöka gosa med missarna, ifall de inte misstycker ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0